woensdag 10 april 2013

Random persoonlijke dingen

Heey iedereen,

Ik ga een paar dingen hieronder neerzetten zodat jullie mij een beetje leren kennen.
Dus als je mij wilt leren kennen lees dan verder!


















  • Ik hou heel erg van dieren! 
  • Ik heb 2 honden, 2 katten, 2 vogels en een lammetje
  • ik woon in een klein boerderijtje
  • ik wil later dierenarts worden
  • ik zit nu in de eerste klas
  • Ik drink nu al 1 jaar koffie
  • Ik hou er heel erg van om anime's te kijken en te tekenen. ( misschien kijk ik het een beetje te veel)
  • Ik ben een heeeeeele grote fan van pokemon ik kijk nu nog steeds wel eens pokemon en had op mijn DS het spelletje ook van pokemon! *schaam* 
  • Ik kijk soms misschien een beetje te vaak naar YouTube 
  • Ik hou er van om met liedjes mee te zingen (maar ik kan voor geen meter zingen)
  • Ik sport 3 tot 4 keer in de week ( heel interessant

Dit was het! : )}}}}}}} <----- lange baard!

Liefs Sanne < 3




0 reacties: