zaterdag 20 april 2013

H&M wishlist

Heey iedereen,

Ik heb weer even op de H&M site gekeken.
En ik zag echt heel veel leuke dingen en ik dacht misschien is het leuk om het met jullie te delen.
Zo kunnen jullie ook kijken wat mijn kledingstijl is. 
En dat wisselt eigenlijk altijd. Ik hou van hele stoere kleding maar toch draag ik ook wel veel jurkjes en rokjes!

















<--- Dit is een stoer jurkje. Dit zie je ook heel veel alleen dan in een blouse versie. Daarom vind ik het juist leuk dat het eens iets anders is.


















<---- Dit is een heel leuk jasje voor de lente vooral als je nog niet met korte mouwen kunt lopen. Dit is een heel mooi kleurtje voor de lente. Het is een heel apart jasje zoals je op de 2e foto wel kunt zien. het heeft op de achterkant allemaal franjes. 










<--- Dit vind ik echt een super leuk jurkje! Misschien is het iets meer voor een feestje maar ik vind het nog steeds heel leuk. De volgende DIY die ik ga doen is ook een rok die voor kort is en achter lang. Dus als je dit leuk vind dan zou ik op mijn YouTube kanaal abonneren dan kan je kijken wanneer ik weer iets upload.





















<---- Dit vind ik een leuke accessoire als ik bijvoorbeeld een heel schattig jurkje aan heb zoals deze hierboven. Het is een heel leuk detail om het een beetje stoerder te maken.












<--- Ze zijn misschien heel simpel maar het is wel handig om te hebben want het kan overal bij. Ik heb eigenlijk bijna nooit oorbellen in dus het kan zijn dat mijn gaatjes dicht gaan groeien. Daarom heb ik weer gewoon even simpele knopjes nodig.









Oke dit waren eigenlijk de dingen die ik echt leuk vind. Laat even achter welke jullie het leukste vinden.
Bedankt dat je door hebt gelezen tot het einde!

Liefs Sanne < 3

0 reacties: