zondag 14 april 2013

DIY vriendschapsarmbandjes

Heey iedereen,

ik heb weer een nieuwe DIY voor jullie!
Dit is een hele leuke want in deze DIY laat ik jullie zien hoe je een vriendschapsarmbandje kunt maken.
Ik kwam op dit idee omdat mijn oudere zus Femke een armbandje voor me had gemaakt.
Maar official is het een vriendschapsarmbandje.
Hier is een filmpje ervan, hij is wel in het Engels maar je kan het ook wel begrijpen door alleen te kijken.
Ik heb wel een tip want ik heb het zelf ook geprobeerd gebruik wel de zelfde soort dikte want anders ziet het er heel raar uit! Maar dat kan er ook heel grappig uitzien.
Nog een tip je kan het beste meer touw/wol gebruiken want anders heb je een heel kort armbandje.
Veel kijk plezier!
















Hier zijn nog 2 foto's van mijn de armbandjes die mijn zus heeft gemaakt.







<---- die rood met zwarte is dus met een te dik touw!





















Liefs Sanne < 3

0 reacties: