zaterdag 9 november 2013

I am back!!!

Hee iedereen,

Zo dat is heeeeeeeeel lang geleden!
Sorry, daar voor... Als je mij op YouTube wel volgt weet je dat ik wel nog heel veel filmpjes maak!
En soms zijn sommige dingen leuker om op film te doen dan op mijn blog. Ik vind filmen ook leuker dan dat ik het op mijn blog zet. Sorry daar voor maar ik ga nu weer wat meer met mijn blog bezig dus hoop dat jullie dat ook leuk vinden? Ik ga jullie een beetje op de hoogte houden van wat ik allemaal op Youtube heb gezet.

Ten eerste mijn winactie... Ik weet niet of ik dat al verteld heb maar ik heb op YouTube een winactie.



















Dit is de winactie, als je nog niet mee doet bekijk het filmpje dan even want dan kan je misschien wel winnen! Deze winactie kun je pas winnen als ik 100 abonnees heb! Wel op YouTube reageren anders heeft het geen nut...

Ook ben ik begonnen met allemaal Lets Talk video's
Ik laat hier even de 1e zien maar er zijn er nu al 5!
















Ik heb nu ook net een kookvideo gemaakt...
Als jullie vaker een kookvideo willen zien laat het dan op YouTube even achter!
Die moet je even op Youtube bekijken want ik kan hem er niet in zetten....



Dan was dit het wel een beetje.....

Liefs Sanne < 3


0 reacties: