maandag 24 juni 2013

Review: Coconut body butter & Cracked nailpolish set

Hee iedereen,

Ik heb weer een review voor jullie.
En deze keer zijn het 2 producten van de Action.
Dus ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen!

Sence coconut body butter





















Ik was weer eens bij de action en heb toen een paar dingetjes meegenomen waaronder deze bodybutter van Sence.  En ik verwacht er eigenlijk niet zoveel van want ja het is Action. Dus ik dacht het zou vast wel een hele dunne bijna geurloze bodybutter zijn. Maar dat is echt een hele goede boddybutter! Het is eigenlijk heel dik met een echte cocosnoot geur.
Ik ben echt heel tevreden over dit product en het is zeker aan te raden!
Dus als je van cocos geur houd en een goedkope body butter wil dan zou ik naar de Action gaan!


Cracked Nailpolisch set  van MAX Nails 






















Ik vond deze nagellak altijd best wel duur bij de kruidvat en dat soort winkels.
Maar nu had ik deze gevonden bij de action en deze was natuurlijk niet duur!
En er staat stap voor stap bij wat je moet doen dus dat is wel heel handig!

Stappen:

Stap 1: Breng als eerste de base coat aan. Dit is een glitter nagellak die echt verrassend goed dekt.
Stap 2: Breng als tweede de crackle coat aan. Deze nagellak geeft het scheurende effect.
Stap 3: Als laatste breng je de topcoat aan als alles echt droog is! 

En Dan is het klaar het geeft een heel mooi effect zeker aan te raden!

Oke dan was dit mijn review van de 2 producten van de Action.
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad.
En ik hoop als jullie het ook gaan kopen dat jullie even in de reacties achterlaten wat jullie ervan vonden.

Liefs Sanne < 3







0 reacties: