maandag 25 maart 2013

Pikachu en verveling......

Heey iedereen,

















Eigenlijk verveel ik me heel erg op dit moment dus ga ik jullie vertellen wat ik vandaag heb gedaan.

  • Als eerste vanochtend ben ik naar school gefietst. ( heel spannend) .Maar ik heb er echt 2 keer zolang over gedaan om op school te komen want het waaide echt heel hard. Ik weet niet of er meer mensen last van hebben gehad maar ik echt heel erg!
  • 's middags toen ik uit school kwam ben ik huis werk gaan maken ook al zo spannend.
  • Maar na het eten heb ik een onesies/onepiece besteld : D! En omdat ik een hele grote ''fan'' van Pokemon ben, is het een Pikachu onesies/onepiece geworden! Voor degene die niet weten wat een onesies/onepiece is dat is eigenlijk een overal alleen dan van jogging of fleece stof. Deze kun je in verschillende sorrten dieren patronen wat dan ook bestellen. Hier komt nog wel een filmpje over als ik mijn onesies/onepiece heb. Dit kan 1 tot 2 weken duren :(
    Gejanna en ik hebben samen een kanaal op youtube. Maar ik heb nu zelf ook een kannaal! (Gejanna ook trouwens) Dus op dat kannaal komen filmpjes van mij alleen en op de andere van Gejanna en mij! Dus als ik mijn Pikachu heb maak ik er zeker een filmpje van!
  • Verder ben ik de avond nog met mijn blog bezig geweest zoals je nu dus al ziet!

Dit was mijn geweldige dag : |
Als jullie vaker willen weten wat ik in een dag heb gedaan laat het dan achter in de reacties!
Maar dan doe ik het wel als ik echt iets heb beleefd : D
Trouwens als jullie ook pokemonfans zijn laat  het dan ook even weten dan kunnen we misschien samen het thema lied zingen van pokemon! Grapje : D


Liefs Sanne <3 

P.S. Pika Pika... Pika-chuuuuu!!!! 


0 reacties: