woensdag 2 januari 2013

Hallo,

Ik heb vandaag gewinkelt en heb een aantal dingen gekocht Zoals:



  Wierrook: ik gebruik voor in mijn kamer heel vaak van die stokjes die je in een geurflesje moet doen. Maar ik kwam nu wierrook tegen en dus heb ik nu wierrook gekocht. ik heb het nog niet getest dus ik weet niet hoe het is maar daar kom ik morgen wel weer achter!

Riem: Dit is een brede riem waar achter de knopen zitten het is bijvoorbeeld leuk bij een rokje of een simpel jurkje. Zo kan je van een saaie outfit iets leuks maken door maar 1 ding!

Zonne bril: Ik weet het, het is winter. Wat!? een zonnebril je bent gek! Dat klopt! Nee ik vond dit gewoon een leuke spastische zonnenbril en kom op 50 cent daar koop ik echt wel een zonnebril voor! Ik heb eigenlijk best wel veel spastische zonnebrillen maar ik vind het best wel grappig!






Sjaal: ik weet het punt sjaal saai! Niet waar als je het leuk combineert kan het echt heel leuk zijn!Vooral nu in deze tijd lekker warm en het ziet er nog leuk uit ook! Dus dubbel zo leuk!











Nou dit was wat ik gekocht heb. Ik weet het, het is niet heel veel maar wat ik heb vind ik wel leuk! Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden wat ik gekocht heb. Laat misschien weten wat jullie leuk vinden wat ik een keer moet doen zoals een tutorial van make up of wat dan ook het maakt niet uit wat, zeg het maar en dan kijk ik wel of ik dat kan doen!

Liefs Sanne <3



0 reacties: