zaterdag 5 januari 2013

Haar Donut

Hallo,

Hoe maak je nou eigenlijk een goede knot?
Dat is een hele goede vraag. je kan een haar donut kopen wat heel vaak aangeraden wordt
Dat raad ik ook aan!.



 Dit zijn de Haardonuts waar ik het over heb.













Deze zijn meestal heel duur. Dus ik heb wat op internet rondgeken en daar vond ik iets wat ik heel handig vond! Een haardonut zelf maken van een sok!
Dit klinkt misschien heel raar maar het heeft precies het zelfde effect als een haardonut!

Je kan zelf bepalen hoe lang de sok is. Hoe langer de sok is hoe dikker de donut wordt!
Het is heel simpel om te maken.
Je hebt gewoon een sok en daar knip je een klein stukje van de tenen af.
<---Dan rol je het op zoals je op de foto ziet. En dan kan je het vast zetten maar dat hoeft niet.
En dan heb je een hele mooie knot!






Dan is dit de knot die je krijgt!
















Liefs Sanne <3

0 reacties: